13.7.08

povratak otpisanih

Evo me opet nakon zaista duuuugo vremena!
Neću vas zamarati razlozima zbog kojih se nisam javljala no evo me opet i sada ću paziti da te pauze budu kraće nego ova! Sve pletilje i ostali koji su navraćali na moj blog jako su mi nedostajali!
No dosta "pekemezenja"!
Ove pape sam heklala za jednu maldu damu iz Njemačke! Nadam se da su joj se svidjele!
P6010078
P6010079
P5150484
P5150483
P5150482
A evo i veste za mog malog sina iako zima nije ni blizu, no eto, plela sam je po uzoru na BSJ od EZ, moram napomenuti da sam je plela napamet bez patterna, tako da ipak imam nekih grešaka!
P5200485
P5200486
Toliko od mene za danas! još jednom pozdrav svima! :)

Broj komentara: 12:

misha kaže...

Vazno je da si se vratila. Moram priznati da sam, kako te nije bilo, ocekivala slike s mora.

Goce kaže...

NISAM JOŠ bila na godišnjem , tek u osmom mjesecu! No neće biti slike s mora nego iz vikendice!

drenka kaže...

ovo sto si izradila je super.bas sam se i ja zabrinula zato sto te nije bilo

magrit kaže...

Dobro se vratila ! :)

Anonimno kaže...

Zaista si mi puno nedostajala. Skoro pa svaki drugi-treci dan sam navracala na blog da vidim dali si se vratila....
Welcome back...
Elma, USA

honeysuckle kaže...

Slapice su super. Prava stvar sad za ljeto.

DEA kaže...

Fala Bogu!
Već sam se stvarno zabrinula...
Šlape su mi odlične,a vesta...počela si kao i ja po ljetu štrikati veste!
Kad dođe zima neće dijete čekati da mama uzme igle,imat će novu ,krasnu vesticu.

bensedin art kaže...

Kada vidim da nisam jedina koja plete zimske stvari usred leta, odmah mi padne kamen sa srca.

Mirjana kaže...

Drago mi je da si se vratila, opet aktivna, i s lijepim novim radovima.

Sandra kaže...

nekako je podosta blogera koje znam van pisanja tj blogiranja ovih dana - barem nisam jedina!

BSJ planiram naštrikati nečaku ove jeseni!

Cronitty lady kaže...

Drago mi je da si se vratila. BSJ je super, a i pape mi se svidjaju.

Nymph kaže...

super su mi ove šarene sa zelenim tabanom!!!! ja sam od sličnog konca (valjda) isplela jedan šal... možda mi je vrijeme da napokon i napišem koji post na kreativnim svašticama ;-))) imaj se dobro i uživaj!!!