22.10.08

TOMTEN I VESTA I GODIŠNJICA BRAKA

Novosti konačno!

Vesta za najmlađeg sina skoro je gotova.
Picture 006
a i drugi projekt, dekica za bebu je postala vesta za mene kojoj još nedostaju samo rukavi.
Picture 008

Osim ovih pletenih vijesti, moram napomenuti da mi je danas 14 godina braka.
Ponekad nemogu vjerovati da je vrijeme tako brzo prošlo.
14 godina, kao cijela vječnost,a ustavari je prošlo brzo. Kada bih sada uzela kredit na 14 god. mislila bih kada ću ja to otplatiti? No činjenica je da vrijeme ne stoji, ono leti!

Djeca su mi isto tako brzo narasla, samo još ovaj mali musavac me treba, a drugi su samostalni. Kada se samo sjetim kako sam bila jadna dok su ovi troje stariji bili maleni, neprestano je netko bio mokar, gladan, pospan...
Moj radni dan tada nije imao kraja, po noći su loše spavali, no sve prođe,
ZAISTA sve prođe, nešto prije a nešto kasnije.
Postala sam pjesnički raspoložena, moglo bi se reči i nostalgična.
Ne mogu reči da se bojim godina, no imam osjećaj da sam jedan dio života izgradila do kraja.

Broj komentara: 16:

romantales kaže...

Sretna ti bračna godišnjica!
Mali je poprilično narastao, sad mu već prilično velike vestice moraš plesti.
I nemoj reći da je jedan dio izgrađen do kraja, još si jako mlada, nije isključeno još koje iznenađenje ;-))

bensedin art kaže...

Srećna godišnjica! A vreme leti...

Mirjana kaže...

Sretna godišnjica braka!
Moja su djeca 11,12 i 17 godina i kad razmišljam ili gledam slike malo sam nostalgična. Nekako su mi prebrzo odrasli. Trudila sam se biti dobra majka, i sve svoje vrijeme sam posvetila njima. To mi sad vraćaju povjerenjem, ljubavlju, dobrim ocjenama. Majčinstvo je najveća uloga u životu. Baš kao i brak. U današnje vrijeme kad se sve više brakova raspada, baš veseli kad netko iza sebe ostavi toliko godina zajedničkog života.
Vestica će biti jako lijepa.

Diana kaže...

Sretna ti godisnjica Goce! Lijepa je to brojkica zajednickog zivota. I plodnog, naravno :-).
BTW. htjela sam ti reci da skoknes do mog bloga i vidis u sto sam te uvalila ;-).

zana kaže...

Pridružujem se čestitkama. Vreme zaista leti, u braku sam 20 godina, a kao da je juče bilo. Nekada se osećam kao da mi je 150 godina, a nekada sam puna životne radosti i entuzijazma, tako ti je to. Radujem se tvojim novim radovima, uvek me inspirišu. Pozdrav!

misha kaže...

Sretna godišnjica!

DEA kaže...

Sretna Vam godišnjica!
Ide vrijeme,ali ja ne želim razmišljati o tome jer me uvijek uhvati neka tuga...

Suzana kaže...

I ja cestitam godisnjicu braka, iako si me malko nasmijala . S obzirom da je meni punih 21 godina braka, tvojih 14 mi djeluje mnogo bezazlenije :)Jedino sto mi je zao jeste to da djeca ipak prebrzo odrastaju, sto tebi sad mozda izgleda cudno, ali za koju godinu ces se sloziti sa mnom :)
Radovi su odlicni, a kakva je mustra nesudjene dekice? Ne mogu bas dobro da je "snimim" ovako na slici.

Selma kaže...

Cestitam godisnjicu i za razliku od suzane meni kojoj je tek 4 godine braka 14 izgleda veoma puno :) A djeca rastu kao iz vode i tek po njima mozemo da vidimo kako vrijeme brzo prolazi, i kako mi toga cesto nismo ni svjesni.

iglice kaže...

Vrijednice naša, vesta će biti preslatka.
Čestitke povodom 14 godina braka, želim ti još mnogo lijepih trenutaka.

Cronitty lady kaže...

Cestitke za godisnjicu braka!
Kao sto i sama kazes vrijeme leti, a djeca rastu, odrastaju, postaju odrasli ljudi. Uzivaj u svakom trenutku s njima.

Sandra kaže...

sretna ti godišnjica braka!
Napokon opet pišeš - mašala!
Vestica za klinju je odlična, a kako će tek biti preslatka dok ju na sebe stavi ... to tek trebamo vidjeti!

Emira kaže...

Puno novih i lijepih radova se nakupilo od moje zadnje posjete :)

neka je sretna godisnjica i meni ce iduce godine punih 14 :)

incoknito kaže...

drago mi je da si ponovo tu! pravac na moj blog tagovana si :)

Anonimno kaže...

sretna godišnjica. uradci kao obično odlični. ovo je krasno da si jedan život izgradila do kraja. sad moš prijeć na drugi. prekrasno.
levant.

Anonimno kaže...

Sretna godišnjica!!!