13.10.08

upute za vestu



Vesta za bebu

Nametni 60 očica i pleti 2 pravo 2 krivo do kraja i tako 6 redova – pasica
zatim:
1. red : 1p1k1p1k4p2k4p2k4p2k4p2k4p2k4p2k4p2k4p2k4p1k1p1k1p
2. red 1k1p1k1p4k2p4k2p4k2p4k2p4k2p4k2p4k2p4k2p4k1p1k1p1k
3. red: 1p1k1p1k2prebaciš ispred pletiva pa pleteš druge dvije pravo i zatim prebačene dvije vratiš na iglu i pleteš ih pravo. 2 krivo i onda opet ponavljaš pletenicu do zadnje četiri očice koje pleteš 1k1p1k1p

tako pleteš do visine pazuha cca 12cm, zatim odvojiš 15 oćica i ispleteš ih do 16. onda dodaš 15 očica , vraćaš se i pleteš po šemi iz prva tri reda samo što imaš 30 očica pleteš do visine cca 8 cm, onda završiš ili ostaviš očice na igli pa kasnije završiš nevidljivim bodom.
Na taj način dodaš još tri puta po 15 očica na drugoj strani, te na leđima s obje strane,
Kada ispleteš sva 4 dijela rukava odozgor tj. Na ramenima ih možeš spojiti iglom tzv. Nevidljivim šavom a s donje strane ih možeš obično ušiti. Ja sam oko vrata pokupila očice i nastavila plesti kragnu istim bodom sam je išla pletenica od 2 očice a razmak tj. krive očice je bilo 4 između sitnih pletenica !
Možda i nije baš najjasnije, ali evo na zahtjev sam napisala nadam se da se može shvatiti!
Za daljnja pitanja i savjete pitajte u komentarima! 

3 komentara:

Selma kaže...

Goce hvala ti do neba :) Srce si

misha kaže...

Tagovala sam te, dođi na moj blog da vidiš o čemu se radi :)

Lorna kaže...

Žao mi je da kasnim, ali navratim toliko puta - ništa! I onda? Zakasnim....
Još nekoliko puta toliko vam želim jer ćete na kraju opet ostati sami, jedno s drugim!!!
Vestice su krasne!