3.1.09

odmor za dušu

Već dugo planiram napisati post, no dogodilo mi se puno toga u životu, što lošeg,što dobrog. I da imam vremena, nemam možda hrabrosti, a ni volje sve to napisati! Pored svega ipak još pletem. Odmaram se tako, i dušu i tijelo. Najviše sam plela kape, šalove a i druge sitnice. Stavit ću slike pa neću puno o tome!
Između ostalog uspjela sam se i razboljeti, prvo je muž dobio upalu pluća, pa nakon 10 dana gojnu anginu, on i jedno dijete, pa drugo dijete, onda ja i treće i četvrto dijete. Umorila sam se samo dok sam nas nabrojila, i moja mama je tu! No ona je za čudo zdrava!






Broj komentara: 11:

misha kaže...

Baš mi je žao da ste bili bolesni, ni nas nije zaobišlo ove godine. Samo, s decom je to mnogo drugačije. Nadam se da ste sad svi dobro.

Nešto od pletačkih radova sam već videla, a momak u žutom je tako upečatljiv da ga se ne može zaboraviti. Pravi moderan maneken, s onim pogledom ispod oka, šećer je.

Nadam se da će ti život ubuduće biti malo više "dosadan" pa da ćeš nam češće pisati :)

DEA kaže...

U tvom naslovu toliko istine...
Tako je i meni samoj.
No razveseli me pogled na malog manekena i na te njegove okice!Sve je slađi!
Radovi-lijepi i jako korisni u ove smrznute dane.Posebno je mojoj Dodi zapela za oko ova crvena kapa sa coflekom.Ta je heklana ak me oko ne vara,zar ne?!

romantales kaže...

Radove sam vidjela na ravelryju, tako da sam znala da još uvijek pleteš, palo mi je na pamet da jedino Tomi hoće (ili mora) pozirati ;-))) ... onda sam vidjela rode na novom templateu, pa sam pomislila da dolazi još jedno ;-) sada čitam da je bilo i bolesti i stvarno mi je žao, ali se nadam da će Nova biti bolja, a ako ne bude bolja neka barem bude zdrava!

Cronitty lady kaže...

Radovi su veoma lijepi.
Nadam se da cete svi biti bolje i da u ovoj godini necete imati puno briga i problema oko nicega, a posebno oko zdravlja.

bensedin art kaže...

Nadam se da ste za ovu godinu završili sa bolovanjima. Mali maneken i žuta kapa su me ostavili bez reči!

Sandra kaže...

Čovječe, pored svih nepogoda ti si štrikala/heklala kao luda! Definitivno ima nešto u tome da je ručni rad lijek i odmor!
Nadam se da će ti ova godina biti zdrava da zdravija ne može biti!

Zana kaže...

Drago mi je da si opet tu, kapice su super.

Goce kaže...

Crvena s coflekom je heklana! :)

Lorna kaže...

Nadam se da ste sada svi zdravi!!!
:)))

iglice kaže...

Već sam se pitala gdje si.Valjda će ova godina biti bolja, želim ti od srca.

magrit kaže...

Oj, Goce, milo mi je da ponovo vidimo tvoj post !!! I ja se cudim kako si jos stigla i plesti:)