15.11.09

I finished my dress

I am very pleased, I knitted it quickly and just as I wanted! Is not always so, but once hit!
Here's a picture:


Broj komentara: 8:

romantales kaže...

Ovo si fakat jako brzo zogotovila, debela vuna ti je pomogla ;-) Ubacivanje pletenica u područje struka je jako dobra ideja za prirodno strukiranje, pletenice stisnu rad i ne moraš razmišljati o kroju. Operacija krajnika te je prisilno stavila na dijetu, pa sada svakako iskoristi sve one seksi modele koje sigurno i ti imaš u zalihama ... sve si mislim, k vragu što sam operirala krajnike kao dijete.

Anonimno kaže...

Moze li da mi ja kazete semata na pletenjeto?

drenka kaže...

Svidja mi se ideja za stavljanje pletenice.Volim pletenice ali dosad sam mislila da nece to izgledati dobro na mene, sad vidim da se trebaju staviti na struk.
Sad ti je linija super i romantales je u pravu,izvadi sekse modele zato sto super izgledas!!
Semata na pletenje? Mislam deka ova e obicen ramen kroj, napraveni se klasicni pletenki, a izmegu niv e koristen "seed stitch".Za da najdes poveke semi na pletenje zacleni se na ravelry.com i tamu ke najdes bezbroj besplatni semi. Pozdrav

Zana kaže...

Drago mi je da vidim nove radove. Haljina je odlična i dobro ti stoji.

incoknito kaže...

ovako nesto treba plesti a ne razbijati glavu strukiranjem ;)

levant kaže...

oho. jako seksi.

Sandra kaže...

Kao salivena! A poza kao u pionirke! Daj barem mali osmijeh!

DEA kaže...

Svaka čast ženo!
I na haljini i na figuri!!!