27.11.09

lilla again

Now I knit one lilla dress for a little girl! Here is photo:
100_0414
another one:
100_0417
and I also knit a hat 100_0423
100_0431Another surprise, I knit a lilla vest.All the color is lilla, I had a large supply of this wool , I have not yet spent, and now phottos: 100_0437100_0438100_0441

Broj komentara: 14:

misha kaže...

Ti si baš bila vredna! Ili, bolje da kažem, lila vredna!

Goce kaže...

;D jesam imam zalihu te vune pa da ju potrošim!

drenka kaže...

a koja je ta vunica? svidja mi se kako izgleda na ova bluza (vest)

Goce kaže...

Drenka: vunica je Pazinka, to su stare zalihe , ne znam da li je još ima igdje za kupiti.

Sandra kaže...

Evo, ja se spremam Hedera štrikati kapu u 3 nijanse ljubičaste! Mora da je neka pošast s tim bojama!
Jaako mi se sviđaju rukavi na posljednjoj slici!

Marita kaže...

Looks so lovely! was it hard to knit? Would love something similar.
have a good day!!
~marita~

romantales kaže...

Na tvom mjestu ja bih ovu zadnju još većom isplela, bila bi kao pončo sa pasicom i potrošila bi sve zalihe sigurno ;-) S druge strane, nosi li itko te pončo? Ja vidim da ih pletu, ali na cesti ih rijetko vidim.
Kopija tvoje haljine u mini verziji je jako simpatična.

kreativka kaže...

sviđa mi se pogotovo ova vestica na zadnjoj slici sa ovim "šišmiš"rukavima, može se ispod nositi bilo šta od rolke do košulje, ma obožavam te stvari, prsluke i takve stvarčice.....mogu se kombinirati na puno načina....

iglice kaže...

Vrijedna kao uvijek i kreativna.Sve je zanimljivo, sviđa mi se.
Blagoslovljen Božić tebi i tvojoj obitelji.

Mirjana kaže...

Sretan i blagoslovljen Božić!

DEA kaže...

Sretna ti Nova!!!

Iwona kaže...

Beautiful things:)

mare kaže...

najprije pozdrav jer se prvi put javljam na tvom bloggu.....i na mnogoim drugim,još sam zelena:-).....
za ovu zadnju vesticu-prsluk ću ti ukrasti ideju......jako mi se sviđa i da imam vunu sad bih počela krivo-pravo......koliko vidim radila si odozgo na okrugle igle?......što više gledam više ju želim.....pusa

klikaf kaže...

Your vest is very intersting in form! I love it:-) Greeting from Poland :-)