23.3.10

GOTOVOOOOOO



baš mi se odvukla izrada ove vestice, doduše bila je gotova no nikako da ju obheklam!

Konačno sam i to napravila. Iznutra sam upeglala flizelin da se nevidi vuna koju sam ispreplitala pletući šareno.
Sada se bacam na izradu velikih, samo nemogu nigdje nabaviti vunu s postotkom vune večim od 30 %, ako netko zna gdje mogu kupiti vunu u tim bojama neka mi javi na mail.
U sasatvu mora biti barem 60% vune da ju mogu isfilcati. Toliko za sada! :) <3

Broj komentara: 13:

Tanema kaže...

uh, uh, uh! predivan je! svaka čast!

misha kaže...

Jako lepo! Odlična ti je ta ideja s fllizelinom.

Ne znam kako mi je promakao prethodni post :( Ali evo, s velikim zakašnjenjem, srećan ti rođendan! Svako dobro ti želim!

Handstrickflair kaže...

Draga Goca, bas lijepa vestica, inspirirana narodnim stilom, a i vrlo uredan rad, vrijedan pohvale! Zanimalo bi me, da li je flizelin ukrutio pletivo?
Lijepi pozdrav. Snjezana

Goce kaže...

Snježana; je malo je ukrutio flizlin pletivo, no stavila sam ga samo na donji dio gdje su šare tako da nije problem!

mirjana21 kaže...

Jako lijepo!

Villa-loredana kaže...

Ideja s flizelinom, hvala. isprobati ću, a za vunu probaj kod zoricinaradionica.blogspot.com, ona živi u grazu, možda ti pomogne. pozdrav. loredana.

incoknito kaže...

vrijednice!!!

Goce kaže...

Loredana hvala na ideji!

sacide kaže...

Hırkanız çok güzel olmuş ellerinize sağlık arkadaşım.Selamlar.

drenka kaže...

Bravo za ovaj rad.Vidjela sam ga kod Lorne i prava je sretnica

kreativka kaže...

obzirom da volim svratit na tvoj blog jer uvijek ima zanimljivih stvari za vidjeti, primi nagradicu od mene sa mog bloga...lijep pozdrav od mene.

Šestinčanka kaže...

Moji komplimenti za prekrasan rad.

ruzmarinka kaže...

Ne da je vesta savršena, nego je super savršena. Svaka čast na volji i strpljenju.