17.5.10

nosi mi se bijela boja ...


I tako završila sam bijelu haljinu, nakon dugo vremena evo dakle novi post!
Nisam sigurna hoću li morati "instalirati" podstavu, to ćemo vidjeti pod dnevnim svijetlom.
Evo nekoliko slikica:

Broj komentara: 13:

petrovka kaže...

wau, prekrasna je

Tanema kaže...

aaaaaaaaa, divna je!

Anonimno kaže...

meni se jako svidja;koliko dugo je trajalo pletenje?

misha kaže...

Haljina je prelepa ali mene podjednako fascinira tvoja linija! Svaka čast i na jednom i na drugom1

Sandra kaže...

Divno izgledaš!

hanci06 kaže...

Ma,eto,ne nešto me taj blogger zeza pa mi ne prikazuje sve slike i vidim samo ovu sliku gdje haljina visi na vitrini.Mogu reći da je to bio bogme dobar komad pletenja!Jako mi se sviđa kroj!A kak ti stoji...poludit ću više s tim bloggerom!

bensedin art kaže...

Svaka čast! Uvek mi je bio pojam kad neko isplete haljinu i što je još važnije da dobro stoji kad se obuče! Koji je sastav, pamučni konac ili nešto drugo?

Goce kaže...

Hvala cure na pohvalama, sastav 93% polikarilno vlakno a 7% metalna nit, ugodno je na tijelu. Plela sam ju cca 3 tjedna , bila sam u priličnoj gužvi a i igle su bile tanke br.3

kreativna Kike kaže...

...sve pohvale za nove radove...u tijeku je dodjela nagrada među blogericama pa ti ovom prilikom želim reći da si ti među mojih top 10...navrati na moj blog po svoju nagradu...kiss :)
http://kreativnakike.blog.hr/

drenka kaže...

Bravo Goce!!! Ljepo izgledas u haljinici

Handstrick Flair kaže...

Lijepa haljina, Goce. Jako lijepi rad i jako Ti lijepo stoji. Mislim da Ti nece trebati podstava. Duze ces je u ljeto moci nositi, a tako je i vise sexy. :-)
Puno pozdrava. Snjezana

Goce kaže...

Hvala! :))

Villa-loredana kaže...

Lijepo se naplela, ali je haljina zaista vrijedna tvog truda, osim toga savršeno stoji. Pozdrav. Loredana.